شرایط و ضوابط

قوانین و مقررات وب سایت بادوم :

 

ثبت نام در وب سایت بادوم و ورود به منوی کاربری و استفاده از خدمات وب سایت بادوم ، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.

 

تعریف کاربر یا مشتری :

 

کاربر یا مشتری به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج کرده است یا به استفاده از هرگونه خدمات ارایه شده توسط وب سایت  بادوم اقدام می نماید.

 

قوانین عمومی:

 

وبسایت بادوم، منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییری ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است. در صورت عدم رعایت قوانین وب سایت بادوم توسط کاربر یا مشتری، وب سایت  بادوم می تواند خدمات را به صورت یکطرفه لغو نماید.

سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و وب سایت بادوم تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

 

 

ارتباطات الکترونیکی

 

امکان دارد وب سایت بادوم، از طریق اطلاعات ارتباط الکترونیکی (از قبیل آدرس پست الکترونیک، شماره تلفن همراه و …) که هنگام ثبت نام یا در پروفایل کاربر توسط کاربر وارد می شود، جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، ایمیل یا پیامک ارسال نماید در صورتی که تمایلی به دریافت این گونه خدمات ندارید، می توانید با ارسال پیام  به وب سایت بادوم آن را لغو نمایید.

 

 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

وب سایت  بادوم متعهد می شود در حد توان از اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات نرم افزار و وبسایت استفاده می کنند محافظت کند. تمامی این اطلاعات بر اساس قوانین ایران نگهداری می شود و به شخص ثالث فروخته نخواهد شد.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت بادوم، مانند متن، لوگو، آیکون دکمه، ، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مجموعه ی وب سایت بادوم جزئی از دارای ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار وب سایت بادوم است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است

محتوا

وب سایت بادوم  نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده می کند و هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد. سروﻳس‌‏های سایت آن‏گونه که هست ارائه می‏‌شود و وب سایت بادوم تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، وب سایت بادوم هیچ گونه مسئولیتی ندارد. وب سایت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا” در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف ، از طریق صفحه ی ارتباط با ما یا پست الکترونیک info@badoomapp.com مراتب را با ما درمیان بگذارید